2012. október 11., csütörtök

PERGETNI KÖNNYŰ!

Blogíró társam! Kérlek ajánld ezt a filmet, szívvel készítettem. Úgy érzem megint valami újat kezdtem. Rockenbauer Pál emlékére. 
/a filmhez tartozó cikk : http://pv-tv.tv/hungarian/vandor-horgaszat-pergetni-konnyu-2 /


Ezt a kérést fogalmaztam meg a a blog fészbuk oldalán:
Kedves pergető, UL pergető horgásztársam.
ÚJ filmemet ajánlom neked a PV TV műsorán!
Címe: Pergetni könnyű! -vad pisztrángok nyomában

Ebben a filmben igyekeztem megjeleníteni a hegyek, az erdők és patakok megható szépségét, olyan módon

és szeretettel ahogyan még azt nem vitték eddig filmre.

Kérlek nézzétek meg és ajánljátok ezt a kis alkotást! osszátok meg itt és blogjaitokon is. Úgy érzem fontos lenne. Érzem... ez valami új! Emlékeztek amikor még a legyezésnek híre, s hamva se volt? Elkezdtem...

Most is újat kezdek.

Köszönöm: Pupa


a PV tévén:
Thursday (2012.10.11)
21:15

Friday (2012.10.12)
05:15

Saturday (2012.10.13)
13:15


1 megjegyzés:

qvik írta...

Még nem voltam horgász (persze lehet, hogy most sem, csak annak hiszem megam), de a kis erdei, vagy réti patakokat mindig lelkesen jártam. Egészen apró bolharákoktól az "óriási" folyami rákig, az icipici fürge cselétől a "gigantikus" csukáig mindenféle különös lényt találtam itt. Például a Zala Őriszentpétertől felfele. Vagy a Kerka Magyarföldnél, a Princiális Kiskanizsa és Korpavár közt (gyerekkorom kedvenc pecahelye), vagy a Csókakői patak, a Séd Bánd alatt a kis kövi csíkokkal, stb. Mind egy-egy részlet Meseországból.
A PV tv-t nem tudom nézni, de Rockenbauer forever!