2018. február 17., szombat

mi van velem kikelet előtt?



Volt három bejegyzésem amit levettem, szóval nehogy azt higgyétek, hogy két hónapja nem jelentkeztem. A nemzetközi helyzet annyira fokozódik, hogy olyan óvatosan kellene fogalmaznom amihez nincs kedvem és tehetségem se.
Mégis úgy érzem egy kis hírt adnom kell magamról. Azért gondolom ezt, mert elég sokan írnak rám én pedig vagyok annyira bunkó, hogy sok esetben nem válaszolok, aminek az az oka, hogy az emberek többsége nem annak lát akinek én gondolom magam. Ezért nem megyek ki a FeHoVa-ra sem, nem kívánom magam mutogatni és megjátszani. Pénzért sem kívánok bohóc lenni, elég ha fizetség nélkül vagyok céltábla. 

... hát ez van velem. Várom az engedélyt, hogy horgászhassak és csináljam ezt a kamerás, tévés dolgot és emellett várom a tavaszi csodát.

Nincsenek megjegyzések: