2011. május 21., szombat

Még mindíg
FRISS A FEJES SALÁTA !

avagy
 TONHAL SALÁTA,
mentás citrom krémes csavart tésztával
A fejes salátát most leveleire szedtem, mostam, szárítottam és rá a tányérra. Arra jött a lehűtött citrom krémes  fusilli. Arra a ton darabok (tonhal törzs konzervből) és apróra vágott menta levél. Citrommal, mentával díszítettem.
Először főztem a fusillit, most az egyszer kicsivel puhábbra mint al dente', de magyar mércével még így keménynek mondható...
Azonnal folyóvízben hűtöttem és bevágtam a fridzsiderbe, majd csak akkor vettem ki mikor összekevertem a krémmel'.
A mentás citrom krém nem más mint, beforralt, sózott tejszínbe citrom héját reszelek, és levet facsarok, valamint friss menta levelekkel főzöm. Mikor kész, nagyjából leszűröm és langyosan összekeverem a hideg tésztával. Így teljesen bevonja a selymes krém, a csavaros tészta legapróbb zugait is, és egyből hozzádermed.

Nem szükséges külön dressinget adni a salátához

Nincsenek megjegyzések: