2015. április 10., péntek

MI VAN VELEM? (2015 április)


Egyre több a nehézség, mégis egymást érik a forgatások. Jó ötletek, aztán elkezdenek szűkülni a lehetőségek és a végén az alkotótársak is tipliznek. Én meg állok egyedül a meghiúsult kívánságok vásárában és görcsösen ragaszkodom elhatározásaimhoz....
a végén pedig egy szürke forgatásban találom magam, olyan emberekkel akikhez szólni már nincs kedvem, mert ha a fejem tetejére állok, akkor is csak egy rakás szar az amit felvesz a kamerával... a végén meg varázslunk a vágószobában és várat építünk kolléganőmmel a használhatatlan snittekből.

Erős ez a tavasz. Hideg, dermesztő szeleket hoz. Régen szerettem, reményt keltőnek éreztem... most? Megmásíthatatlan változások szelei ezek. Tudom. Érzem. Az életemben is. Nem tehetek mást, megrázom magam, vitorlát bontok és befogom a szelet.


A sors úgy hozta mégis csak Matyival mentem el forgatni a Zagyvára - pedig ahogy bejelentette a felmondását szándékosan nem hívtam. Az utolsó közös munkánk volt a cégnél. Itt volt az első önálló forgatásunk is.


Eső, szél, hideg és csak kétszer egynapos "turné".
Felvettük újra a régi filmet és az utolsó snittben megköszöntem neki mindent. 
A címe az lesz, hogy Légy-OTT! - Reload: Ide Fish.

Nincsenek megjegyzések: