2015. november 24., kedd

P&S - GYŰLNEK A MÉRFÖLDEK

Régi kedvenc ruhadarabjaim a Paul & Shark márkájúak. Igaz a pénztárcám nem bírja a cápás textileket de az anyaguk röhögve viselik az utazásokat, az éveket.
Nem véletlen, hogy az UTAZÁSSAL - nagybetűsen-  hozom összefüggésbe ezt az igazán exclusive olasz márkát. Először Bécsben láttam meg az elragadó üzletét, de nem volt merszem bemenni. Majd Dalmáciában figyeltem fel a yacht-kikötők irigylésre méltó hajósaira. A világi feeling szerves része a Paul & Shark-ing...

Én is részesülni kívántam abból a lenge tengerszeles életből ami a mediterráneumban, vagy akár a Karib szigeteken zajlik.

Úgyhogy mielőtt a tengeri mérföldeket kezdtem volna szelni, bevásároltam néhány "lejárt" darabot. Ennél a márkánál egyébként nem szükséges az  idei fazonban tetszelegni. A hajósok még a kopott darabokat is büszkeséggel hordják a fedélzeten.


Persze a díjátadón nem viseltes Paul & Shark-ban pózóltam. Nincs is ócska darabom, (annyira jó az anyaguk és vigyázok is rájuk) pedig a legrégebbi épp az ami a képen látható; 2004-ben vettem. De jó szolgálatot tesznek ha netán a Mosztári bazárban bohóckodom ,a Neretvában horgászom vagy Tito titkos atombunkeréből intézek egy fontos telefont...





Legutóbb Velencében éreztem a PS feelinget...  mondom, valahogy hozzá tartozik az utazáshoz. A Paul & Shark felhúz', mert bizonyos esetekben a ruha teszi az embert, ami különösen igaz a menő helyekre.


Remélem nem tűnök nagyzolónak, hiszen annyira várom most is, hogy ajándékba csúsztasson a Paul & Shark Club néhány mérföldecskét és kigyűljön egy potya póló. 

Nincsenek megjegyzések: