2016. január 18., hétfő

HOVÁ TŰNTEK A HALAK?

Kérdezték sokan, mármint a blogomról és a fészbuk bejegyzéseimből, gondolva a horgász témájú írásokra.
Ez a blog eredetileg se indult vérbeli pecás felületnek (talán én sem vagyok az). Aki emlékszik az tudja, hogy mint "Horgászó Séf" kezdtem el írni... hogy is ne emlékeznétek, hiszen akkor még nem volt ritka a havi 2-3 ezres látogatottság (most 800-1000). Szóval a horgászóséfből egy egyszerű és közel sem olyan aktív személyes bloggá vált, ha megnézitek a TAG-eket látszik, hogy milyen témák jelennek meg inkább.

Sokan a nagy "ho-ho-horgásznak" tartanak, de ki kell őket ábrándítanom, hogy nem vagyok az, vagy inkább úgy fogalmazok, hogy nekem mást jelent a horgászat, a halfogás, én emígy vagyok horgász és nem engedem, nem öltöm magamra azt a tévés-szakértős-profi horgászjelmezt, amit sokan elvárnának a szerepemből adódóan.
Most biztos elég érthetetlen vagyok, de nem baj... ha akad olyan aki meg akar érteni, az leginkább a filmjeimből, azok közül is a With Pupa sorozatból kaphat rólam képet... ez a kép; őszinte!

Sajnálom, ha csalódást okozok vagy nem teszek eleget a köz elvárásainak (most lehet lenagyképűzni', de nem tudtam máshogyan megfogalmazni), igaz én tiltakozok a leghevesebben mikor közszereplőnek titulálnak, szerintem csak egy tv, vacakolása vagyok a képernyőn....  na ebbe most nem megyek bele ( meg  amúgy is van jó pár ember akik ezt élvezik és nem akarom megbántani őket, csak szeretettel és hálával lehetek irántuk).

Ebből az egészből csak annyit szerettem volna kihozni, hogy megértéseteket kérem, fogadjátok el azt, hogy én nem vagyok a "nagy legyes", a "profi horgász" és ha valami nem stimmel velem kapcsolatban, akkor a hiba az ön készülékében van, vagy épp egy nagyon szar filmemet nézitek.

Néhány filmem itt: 

Nincsenek megjegyzések: