2017. február 7., kedd

LE NEM KÖZÖLT CIKK

Az alábbi tükörbe néző írás csak itt a személyes blogomon olvasható:


Visszhang – fókuszban a néző

Sokan jelölnek’ még többen írnak a filmjeimmel kapcsolatban. Bevallom, a mai napig zavarban vagyok ilyenkor…

Néhány mostanában kapott üzenet:

Papesz: Jok a filmjeid,imadom öket!
***
Tibor: Ez is sörreo készûltt Kemencében


2017. JANUÁR 15. 19:06
***
Balázs: Szia Pupa! Te nem ismersz, de én nagyon szeretem a műsoraidat. A F&H csatornán a With Pupa - Cult and G Carp első részében elkészített ételek receptjét esetleg leírnád nekem? Tépett hús és csülök fokhagymás zöldségágyon. Van otthon egy kemencém és szívesen megsütném valamikor. Persze ha nem titok és van rá időd! Előre is nagyon megköszönöm és csak így tovább a műsoraiddal! Üdv. Balázs
2017. JANUÁR 20. 16:37
***
József: Gratulálok, minden eddig látott filmje szórakoztató és tanulságos ! Szeretem a vidám és hozzáértő stílusát !
2017. JANUÁR 13. 13:36
 
Élménylesen
Attila: Üdvözlöm! Én *** Attila vagyok és nagyon szeretem nézni a filmjeit. Viszont kiemelt figyelemmel néztem végig a Gyulai epizódot,ami könnyeket csalt a szemembe! 13 éve költöztem ,Budapestre,szülövárosomból Gyuláról. Én is hórgászom, szeretem a természetjárást,és NAGYON KÖSZÖNÖM önnek ezt az élményt,ezt a filmet. KÖSZÖNÒM!!!
3.10.2015 12:05
***
Miklós: Szia Pupa,köszönöm,hogy visszajelöltél,nézem a műsorod,jók vagytok,én is,olyan horgászbarát,és spori ,mint ti,kívánok sok horgászkalandot és megosztást,helo.
***
Szervusz Balázs!! Csak gratulálni szeretnék a természetjárós filmjeidhez!!!Verhetetlen vagy!!!! Egyszerűen nem találkoztam ilyen nyugalmat árasztó filmekkel képekkel és ízléssel amit képviselsz!!!rengeteg alkalommal amikor totál tré kedvem volt és épp megláttam a műsorod és csak átadtam magam a totál harmóniáig!!!!nem akarom ,h vödrözősnek gondolj vagy ,h bármit akarok.. :)))) de figyelj elképesztően tisztellek!!!!!Üdv! "  
-27 fokban
Itt pedig néhány vélemény egy nyilvános(!) bojlis csoportból:
Charles Foodoor: Rászoktam már én is régen, de amikor meghallom a CSERKELÉS (!!!) szót, akkor azonnal csatornát váltok. Különösen fáj, amikor horgász szájából hallom ezt a nem létező buzi szót...

Janó Simon:A F&H a kedvencem ez a sok legyező horgászat valami Puppival meg a nagyon okos kisfiával. Minden 10horgászműsorból 7 ezekről szól. Biztosan mert annyi a legyező horgász. Tonna számra teremnek, legalább is mifelénk.....

István Potóczki.  5 műsort adnak felváltva. :D rapid pontyhorgászat meg Ács-ék meg 20X leadják egy nap a kenyeres legyezést. :D

Attila Ragán Nálam is non-stop arra kapcsol be a tévé, de nagyon kivagyok már Wit Pupától! 10 ből 6 műsor az övé, a többi még az Ács-é , ahol halakat fotóznak, meg legyeznej Erdélybe vagy mi a tokom..😀😀 Elkepzelheto, hogy lassan Pupa bevásárlási kalandjait fogjak mutogatni.... kinyírja az agyad egybol.. 😅
 
Természeti csoda, Székelyföld
Charles Foodoor: A Pupa zabálni is szeret, azt is mutogatják, csapatja a csevapcsicsát :D

Kolbert Kristóf: Azért Pupáék filmjeit egyszer-egyszer szívesen megnézem, pedig távol áll tőlem a legyezés, de a tájak tetszenek, meg hogy általában bemutatják nagy körvonalakban a környék látnivalóit, kultúráját, gasztronómiáját. De Walter Tamás, Jankovics Krisztián, Csörgő Tamás műsorait is kedvelem. Én leginkább a "lebilincselő" román filmalkotásoktól vagyok ki, amikor egy órát motyognak a semmiről. 

Történelmi helyszín Szarajevóban
A kollégáimat illető kritikákat, illetve a pergetős, cserkelős, aktív horgász módszereket kedvelők véleményeit elfogultság okán nem másoltam ki.
Sokan jelölnek’ még többen írnak a filmjeimmel kapcsolatban. Bevallom, a mai napig zavarban vagyok ilyenkor, amit sokan nem értenek. Mostanában kezdek rájönni, hogy miért van ez. Általában a megszokott tévénéző szemüvegükön keresztül látnak az emberek. A probléma (már amennyiben annak mondható) az, hogy én nem tartom magam divatosan mondva: televíziós személyiségnek. Érdekel a szakmai kritika és a nézők véleménye (azért is írtam ki), de beismerem, nem próbálok elvárásokhoz igazodni.
 
Nívós szakmai elismerésben
Saját mércémmel mérek. Próbálok többet nyújtani egyszerű tv-s produkcióknál (aminek a viszontagságaival nem terhelem az olvasót).

Bízom abban, hogy tartalommal, mondani valóval, hogy a valós érzéseket megérintő filmekkel (nem felszínes érzetkeltés) szolgálhatom a horgász és nem horgászó embereket. Kérem, továbbra se tartsák vissza véleményüket, kritikájukat!  

Nincsenek megjegyzések: