2017. november 6., hétfő

Vélemények Pupáról


Most nézek a blogomra, hogy milyen rég frissítettem....   pedig rengeteg kérdés foglalkoztat, amiket le kellet volna írnom és nem csak egy-egy hevenyészett fészbuk bejegyzéssel utalni a témára. Bár amennyire a keretek engedik, filmjeimben próbálom megosztani gondolataim
Most csak azért írok, hogy könnyen kikereshető legyen az a kis véleményhalmaz amit a fészbukon írtak a munkámról, személyemről. 


Róbert XXXXX bejegyzése:
november 4., 14:44
Erdélyi PuPa Balázs Ma reggeli gondolat a F&H műsorát nézve. 
Nekem sokkal jobban bejönnek az "úti-filmnek" titulált filmjeid, mint az amerikai idétlen kiabálós, halakat viharos gyorsasággal kitépkedős - vagy a "gyere szépen bébi" csukapergetős műsorok.
...ja?...én is félbevágom a hagymát pucoláskor, úgy sokkal egyszerűbb. Üdv!

kommentek:
Erdélyi PuPa Balázs 
Koszi!!

xxxxx Pal Hat igen ezek a filmek a horgaszatrol halakrol vizekröl szolnak minden reszt töbször is megnezek es mindig van bene ami odavisz a vízpartra ,es megragadja az embert.legtöbb film a cegek reklamfilmje ez nem es ezert különleges minden rész
Tetszik · Válasz · 2 · november 4., 15:23

Erdélyi PuPa Balázs Igazan jo erzes, hogy van ertelme a munkamnak. Koszonom a velemenyeket!

Róbert xxxx hangulatosak a filmjeid, jó az aláfestő zene, szépek a tájak, az ételek, és a kulturális értékek!!!

xxxx András Jobb lenne a F&H -nak Magyarországra és a természetes vizekre koncentrálni...  ;) tényleg jó vagy Erdélyi PuPa Balázs  ;) 

Erdélyi PuPa Balázs A műsorkészítők szabadságot kapnak, saját habitusuknak megfelelően mutatják be a horgászatot vagy amit ezzel kapcsolatban szeretnének (plusz kultúra, gasztronómia, történelem, természeti értékek stb.), én nemhogy természetes, hanem a legvadabb vizeket szeretném és aktív módszerekkel..... 24 millió háztartásban mennek a műsorok hat nyelven, nem szólhat csak Magyarországról! Legyezéssel szinte nincs már olyan halfaj amire ne horgásztunk volna itthon! A másik szempont viszont a nagyon súlyos pénzhiány, nálam pl. többet keresnek a halőrök, ha megmondanám, hogy mennyire alacsony költségvetésből készülnek a filmjeim sokan hazugnak mondanának, nem beszélve a szakemberhiányról! Szóval a körülményeimet figyelembe véve különösen jól esik és fontosak ezek a visszajelzések! Igazán sokat segítene ha ezek a gondolatok az F&H vezetőihez is eljutnának :-)

xxxxx Pal Engem a görcs huz ki ha nezek egy bojlis filmet ahol1000 -redjere vegig kek nezni azt a csucs szerelest amit maskép megsem lehet csinalni a különbseg csak az hogy .mejik cég horgát olmát .vagy zsinorjat szereli.De Egy film ot kezdödik hogy a tájat nevezetesegeket .esetleg lányokat.ottani eteleket es .a horgaszatot is pont ojan aranyban hogy egyiket se unja meg az ember.Az sok mindent elmond hogy a sebes-körösi kalandokat 50x látam es megis munkába meneskor pont az ment a fishin hantingon es majdnem elkestem mert nem birtam a TV ki kapcsolni mert meg egy kicsit meg meg egy kicsit akartam nezni

xxxxx András Erdélyi PuPa Balázs szerintem ezen a csatornán Te vagy a leg hitelesebb horgász !!! Ezért is követünk ennyien !!

Erdélyi PuPa Balázs https://www.youtube.com/user/pupacsek/videos

With Pupa
Trawel with Pupa Channel - You Tube
YOUTUBE.COM

Gábor xxxxxx Volt szerencsém "gajdolnom"a Domolykók hallgatnak Felső Tisza, Túr folyó és a Szatmár Beregi részen forgatott filmjében!
Attól,hogy nagy élmény volt,egy rettenetesen jó embert ismertem meg benne!
Remélem ő sem csalódott bennünk,igaz a halak tényleg hallgattak,de a filmben bemutatott kulturális értékek,melyek ezt a gyónyörű tájat jellemzik hitelesen és profin megcsinálta!
Itt kell megemlítenem Erdélyi Koppány-t ekkor forgatta a Pergess a Felső Tisza vidéken cimű filmjét,na kérem ő is egy nagy szerű srác!
Köszönöm utólag is,hogy részese lehettem -e két filmnek,szeretettel várunk vissza benneteket!
Igaz Koppány már volt azóta!
Kalandorok!😊

Erdélyi PuPa Balázs Koszonom Gabor!

Nincsenek megjegyzések: