2017. december 5., kedd

mostmivan?


Úgy gondolom, hogy a fészbuk egy nagyszerű dolog. Kapcsolattartásra használom és gyors információ szerzésre. Ha hasonszőrű emberekkel tarom a kapcsolatot, akkor nagyjából az ő posztjaik fedik az én érdeklődési igényeim. Már rég nem a hírkeresőről indul a netes-napom. Természetesen jócskán megvannak a fészbuk hátulütői is és most ezzel küzdök.

A fészbuk csoportokkal még inkább tematizáltan juthatok információhoz. Itt jelentkezik az egyik probléma. Sokszor találkozni kilétüket rejtegető un. trollokkal, akik ugyan úgy részt kérnek a virtuális közösség jogaiból, mint azok akik nyíltan, vállalva személyüket élnek a vélemény nyilvánítás szabadságával...  sajnos egy nagyobb csoportban lehetetlen őket szűrni.

Itt érkeztem el a másik problémához. Nem titok, hogy PR-ra is használom a fészt. Inkább  a munkámat, a hivatásomat próbálom bemutatni és több-kevesebb sikerrel visszafogom hiúságom, exhibicionizmusom és amennyire sikerül nem a személyemet tolom be a nagyérdemű képébe. Ugyan akkor fontosnak tartom személyes véleményem kifejezését, egyszóval kerülöm a celebizációt, lehetőség szerint csak tartalom közvetítéssel nyilvánulok meg.

Megpróbáltam a személyes oldalamról leválasztani tartalmasabb mondanivalót az un. lájkolós oldallal, csoporttal de ennek ellenére is nagyobb az érdeklődés a privát lapom iránt. Ki is írtam, hogy csak azok jelöljenek ismerősnek akikkel már személyesen is találkoztam. Hiába. Két nappal ezelőtt meguntam és visszaigazoltam több, mint 500 szimpatizánst. Mondanom sem kell, hogy a meszendzserem és a hírfolyamom káoszba fulladt. Tudom lehet különféle beállításokkal szűrni, de most ki akar ilyen sokat foglalkozni ezzel?


Mondanom sem kell, hogy innentől még intenzívebben elkezdtek jelölgetni. Senki ne értse félre nagyon örülök, hogy ennyien kíváncsiak rám és véletlenül sem szeretném megsérteni azokat akik jó szándékkal fordulnak felém, de beszűrődnek így azok az irigy alakok is akikre végkép nem vagyok kíváncsi.

Megértésetek kérem, lehet néha el fog szakadni a cérna, mint valamelyik nap amikor egy cirill betűvel írt Szancsez Ramirez karakter mögé bújó jellemtelen senkiházit osztottam ki.
Szóval itt tartok és aggódom  kicsit a privát szférámért.



Nincsenek megjegyzések: