2020. február 18., kedd

Pupa VLOGja - Miért vlogolok Nektek? 1,1


Végre egy hiánypótló műsor/platform születik a magyar horgászközösség életében! Éppen ezen gondolkodtam néhány napja, hogy jó volna egy hasonló csatorna, fórum, ami ekképpen ("kulturális" szempontból is) áll a horgászathoz. Régóta követem a munkásságodat,
és mindig is a leginkább minőségi tartalomnak találtam az itthoni horgászfilm piacon, talán emiatt is kezdtem el végül legyezni és így állni a peca felé. Nagyon várom az elkövetkezendő részeket; különösen kíváncsi vagyok a véleményedre a C&R etikai hátteréről, ami engem, mint fiatal, gondolkodó sporthorgászt is nagyon foglalkoztat. Remélem lesz Facebook csoportod, vagy valami hasonló, ahol könnyebb lesz témákat felvetni és ezeket megvitatni a videókon kívül, szerintem remek lenne, és szívesen részt is vennék benne. Köszönjük szépen! Sok sikert, minden jót!


Pupa VLOGja -Miért vlogolok Nektek? (1.1) IRATKOZZ FEL és ha fészbukon keresel: facebook.com/pupafilms Máris csomó kérdést és kérést kaptam, jó ötleteket. Igen tervezem, hogy rövidfilmeket is beépítek majd a VLOGba :-)

Nincsenek megjegyzések: