2011. november 4., péntek

2011 HORGÁSZBLOGJA DÍJ


Vettem a bátorságot (mint az első kétnyelvű műlegyes honlap ,a MűHOSz alapítója, stb.)
és életre hívtam a 
HORGÁSZBLOG DÍJat.


Ezt a díjat egy magyar nyelvű blognak
fogom adományozni, mely blog még további két blogot kell, 
hogy kitüntessen ezzel a címmel.
Az odaítélésnél a blog tartalmát, a bejegyzések kellő hosszúságát,
a magyar beszédnek megfelelő stílusát, 
a halak és a természet tiszteletének meglétet kell figyelembe venni 
mind ezeknek megfelelő képi tartalommal.
DÍJÁTADÁS, a NYERTES BLOG
MEGNEVEZÉSE
 2011. 11. 11-én 11óra
A kitüntetetteknek a díjat a főoldalon kell elhelyezniük, 
legalább fele méretben és még egy évig 
ez eddigi minőségben kell blogjukat fenntartani.
A következő években, a díjat mindig az első díjazott adományozza tovább,
melyről egyeztet a díj alapítójával, a Horgászó Séf bloggerével.
A díjalapító nem részesülhet a díjban.

Bloggerek! Aki szimpatizál az ötlettel, hívja fel az olvasók figyelmét a saját blogján!

/Lett volna már most szponzorok, bevonására is lehetőség, de úgy gondolom nem lenne szerencsés az elején ennyire elkötelezni magát a díjnak. Ez nem azt jelenti, hogy a későbbiekben ne fogadna  a díj támogatókat. Ennek jogát az alapító fenntartja./

-----------------------------------------------------------------------------------------------

DÍJÁTADÓ
 

„2011 horgászblogja”,
 az,
ATYAFI PECA
(http://atyafipeca.wordpress.com) 




A díj átadása



-----------------------------------------------------------------------------------------------


December 6-án, a kiírásnak megfelelően a további két díjazott is megérdemelten
részesült az elismerésben - itt olvasható -.

2011  horgászblogjai':

ATYAFI PECA
BLOW FLY FISHING
STEVEOLSONHUN



eredetileg a hozzászólásokhoz írtam, de inkább ide helyezem a kis kommentem -
had maradjon csak 11 hozzászólás
"Pupa írta...
Megkapta mind a három blog a magáét!


Nekem még elég könnyű dolgom volt de Atyának valóban szenvednie kellett, egyrészről mert annyi, xar blogot lelkiismeretesen átnézett és elszörnyedt szegény a tengernyi blogtól. Azért számára és a nevetni vágyók megelégedésére talált köztük egyet amely kimeríthetetlen forrás a továbbikban Atyafi szatíráihoz.


Másrészt azért volt nehéz dolga mert a kiváló blogok közül pedig csak kettő mellett dönthetett.


Véleményem szerint a legjobb döntések születtek a három blog kétség kívül reprezentánsa a magyar minőségi horgász blogoknak.

11 megjegyzés:

J. írta...

De kár, hogy nincs horgászblogom :( Nagyon jó kezdeményezés, gratula!

ClogFly írta...

Teljes mellbedobással támogatok minden ilyen kezdeményezést!

Szigetközi Pecás írta...

Jó kezdeményezés, a blog írás nem könnyű ezt a saját bőrömön tapasztalom :-)

Hobbiszakács írta...

Az én jelöltem:

Bogaras Piyu blogja

http://bogaraspityu.blogspot.com/

pupa írta...

Eszembe jutott egy másik téma is.

Az év horgászfotói.

A tíz legszebb, legkifejezőbb, horgásztáj stb. kép készítőjét lehetne "jutalmazni" és ezzel a minőség felé inspirálni a magyar nyelven író, nézelődő, olvasó netelőket.

Úgy gondolom, nem feltétlenül legyesek közt kellene keresgélni.

Vállalhatná valaki.

Atyafi írta...

No, ez izgi. Ha előbb tudtam volna nem kezdtem volna bele a trágár blogolásba és nagyobb figyelmet kapott volna a népmívelés, népnevelés. :-O
http://atyafipeca.wordpress.com/2011/11/06/fa-uhu-18/
:-O

Földesi Gábor írta...

Támogatom az ötletet, a legjobb fotó/fotók díját is jó gondolatnak tartom. Kitettem a felhívást én is.
Hajrá mindenki! ;)

pupa írta...

Földi,
örülök.
Szerintem ne te írd ki a fotódíjat, csak azért mert bizonyos kategóriákban a tieid a legjobbak.
;-)

Kiírhatnák majd az év horgászblog díjasai (mondjuk ugyanúgy te is lehetsz hopssz!)

Földesi Gábor írta...

Döntsön a Nagyérdemű (:

Névtelen írta...

@Atyafi!
Szerintem a trágárkodás nem biztos, hogy a stílus rovására megy. Bár pengeél az a terület,az biztos. Viszont legalább nem az a rémunalom, ismétlődő szókapcsolatokat halmozó MaHor stílus, amitől a hátamon már feláll a szőr.

ClogFly írta...

Nya, feltettem én is a CFF-re.
Személy szerint nagyon szeretnék szervezni egy irodalmi díjat. Van néhány író/újságíró ismerősöm, akiket meggyőznék, hogy zsűrizzék a munkákat. Személy szerint nagyon nem szeretem a szavazós díjakat, soha nem a legjobb nyer, hanem az, akinek a legtöbb haverja van. És ez az egész nem erről szól