2014. szeptember 11., csütörtök

MI VAN VELEM? (2014.szept)


… mert zsong az agyam és annyi mindent kell csinálnom, egy héten belül a második filmet vágjuk… ja persze le is kellett forgatni, ami nagyon jó volt, a nagy-fiammal. Most már ketten, együtt csináljuk a Fly Times-ot, új főcímmel és más megjelenéssel.
Elhagyjuk a mozis-filmes megoldásokat és pörgős magazinműsorra váltunk... durván cool, no nem annyira mint ahogy Balázskával nyomja Koppány a Kalandorokat… de a Fly Times-ban autentikusabb a csajozás… 
bár mostanában Balázska is beindult és hétvégén amikor tőlünk indultak forgatni, egy kis csajszit is hozott magával, Kopi az éjszakára bízta a megoldást, másnap úszott is a forgatásuk. Ezt már akkor borítékoltam amikor reggelinél láttam magam körül a sok fiatalt és Koppány esti vörös démonját, aki a déli vonattal húzott el… én meg csak sütöttem a bundáskenyereket, parmezánnal szórtam meg , friss koktélparadicsom salátával meg kefirrel tálaltam eléjük és csak a sodort bagómat szívtam a hosszú tejeskávé mellé, néztem, hallgattam őket hátha fiatalodom… de nem fiatalodtam és egész nap kóvályogtam az éjszakázás miatt, alig írtam valamit, de legalább leszerveztem a következő forgatást.
Hát ilyenek történnek most velem, lebegő állapotban élek és félek, mert állandóan azt érzem, hogy sietnem kell, előre… türelmetlen vagyok, mert a nagy RESET után mintha lassan állna fel-rossz szó ez most ide- a rendszer. Szempillantás alatt szeretném újra indítani az életem és úgy érzem ehhez tengernyi szeretet is kevés. Szóval: TÜRELEM… csak miért jelenti ez a szó számomra a lemondást?







 Kalandorok a fészbukon: https://www.facebook.com/balazseskoppany
Át a határon,  a fészbukon: https://www.facebook.com/beiondfrontiers

Nincsenek megjegyzések: