2015. május 18., hétfő

UGRÓ SZARVAS - NEMZETKÖZI TERMÉSZETFILM FESZTIVÁL


A halász-vadász-horgász filmek kategóriában sikerült a harmadik legjobb filmnek járó szobrocskát átvennem. Természetesen örülök az elismerésnek, Jól esett Juhász Árpádtól a kisfiammal együtt átvenni a díjat, amit a Pergetni könnyű - Vad pisztrángok nyomában című filmemmel nyertem el.
Az ünnepélyes díjátadó után megkértem a film operatőrét Walter Pétert, hogy pár kép erejéig tartsuk közös munkánk gyümölcsét együtt a gépek lencséjébe. Bors Csaba vágónak is ott lett volna a helye.


A film kapcsán még a készítésekor tettem fel egy cikket az akkori PVTV honlapjára:    http://fishingandhuntingtv.com/hungarian/kameraval-horgaszok/

Mint írtam, örülök a szakmai elismerésnek, de megvallom mégsem érzek elégedettséget. Ilyen rövid filmes "múlttal" nem is érezhetek révbeértséget. A kezdetét érzem az útnak, úgy gondolom nagyon is az elején vagyok valaminek. Annak örülök, hogy elindultam. 
Kátai Robónak, Zákonyi Botondnak mondok köszönetet akik úttörői voltak ennek a speciális műfajnak, (a horgász-filmezésnek). Már a 90'-es években volt szerencsém velük forgatni, tanulni tőlük, volt szerencsém ott lenni, mikor  kísérletezgettek és letették az alapokat.


Külön köszönöm Radu Morarnak, aki az eddig legnehezebb időben is kitartott mellettem, segített és lehetőséget ad a filmezéshez.

Egy másik filmmel is neveztem. Ami véleményem szerint pedig jobb a Vad pisztrángoknál. Ez a With Pupa sorozat, Mladica című filmje. Mint azt Gödöllőn is tapasztaltam, tetszett a közönségnek, sok - közvetlen nézői- visszajelzést kaptam, mégsem jutott el a "döntőig". E miatt szomorú vagyok. Több oka is lehetett. Annyit már tudok, hogy specifikusan a filmfesztiválra  kellene verseny-filmet készíteni. Úgy lesz. Úton vagyok és ugrásra készen. Megyek tovább.
 

Nincsenek megjegyzések: