2015. szeptember 27., vasárnap

ARSOSKODOM


Ars-oskodom, arcoskodom egy picit. Úgy éreztem, hogy sok-sok rossz után, kellemetlenség előtt,  a maradandó szép élmények hullámán, az áradó irigység ellenére, az eddig elkészült With Pupa filmekből Bors Csaba barátommal összevágunk egy rövid promót.
Büszke vagyok erre a sorozatomra; a With Pupára. Baromi nehéz összehozni (úgy, hogy olyanok legyenek a filmek amilyeneknek megálmodom őket). 
Nehéz megvédenem, nehéz úgy "kinevelnem", hogy mikor adásban van, az legyen aminek én látom...
még a jó emberek is ártanak sokszor...

Ezzel az egyszerű kis anyaggal is vesszőfutásban voltam (még ez a 4 perc sem fog így adásba kerülni).


Köszönet nyilvánítás:

RADU MORAR nak
aki nélkül nem tehetném

MENTES MÁTYÁS nak és PAP ÁDÁM nak
a kitartásukért

BORS CSABA nak
a megértésért


Nézzétek meg:
Akik látták és ismernek engem, azok egytől egyig megfogalmazták, hogy amit láttak az ÉN vagyok.
Talán tényleg benne van ebben a kis "mű"-ben az ars poeticám.











Nincsenek megjegyzések: