2015. szeptember 18., péntek

FECSEG


"Keresztény testvéreim, muszlim és ortodox barátaim!" - gondoltam így kezdem. De hát ki a franc vagyok én, hogy ilyen patetikus magszólítással éljek. Az Európában, a világban kialakult helyzet miatt gondoltam csak... 
Szóval ki a franc vagyok én itt Európa közepén? Az a magyar aki imádja a Balkánt, az összes népével, aki csak vendégszerető, kedves emberekkel találkozott és nem vérgőzös vad szerbekkel, terrorista mohamedánokkal és fasiszta horvátokkal...  most meg újra gyújtogatják a balkáni kanócot. 

Minden félnek van igazsága és az igazságából fakadóan vádja és sérelme  a másikat illetően.
Elég pár száz ezer népvándorlásba kezdett szerencsétlen, akiknek semmi keresni valója a Balkánon és Közép-Európában.  Ebben az írásban már érintettem a kérdést:

De hát nem is ide jönnének ők. A barbár nyugatra mennének, azokhoz akik miatt kialakult ez a helyzet, akiket 100%-ban terhel a felelősség. 

...persze, hogy nem vállalják. A történelem ismétlődik. Ha nem akarunk közelkeleti' életet újra nekünk kell majd védeni Európát. Nem kérdés. Igen, védenünk kell a kényelmes kis európai-középeurópai-balkáneurópai létünket. 

Vallási felütéssel manipulálnak, iszlám vs. európa frontot akar meghúzni a világpolitika - így totális és permanens háborúra készülhet a világhatalom. A Balkán pedig újra lángba fog borulni, a robbantások pedig minden naposak lesznek Európa városaiban...  

Pedig nem vallási kérdés.  Török , Bosnyák az itthoni muszlim ismerőseim és barátaim közt egy sincs aki úgy értelmezte volna a Koránt ahogy a TV-ben látjuk....  Nem az iszlám a baj, hanem az a létforma, amit a népvándorlók jelentős hányada képvisel.

Rendbe kéne már tenni a dolgokat... először fejben!

Nincsenek megjegyzések: