2016. december 29., csütörtök

Julieta a teljes idegösszeomlás szélén


Nagyon vártam már Almodóvar legújabb filmjét. Nem mentem moziba így még tovább tartott míg megnézhettem. A Szeretők és utazók csak csak forgács volt a mester műhelyéből, szóval kellett már nagyon valami tőle.
Úgy érzem megkapta a Julietával minden Almodóvar rajongó. Titkon reméltem hogy "visszatérő" film lesz a Julieta. Lényegében az is. Ismét csak nők léteznek a világában ahol a férfiak csak mint apró alkatrészek vannak jelen a szerkezetben hogy elromolhasson az élet-masina.

Igazi Almodóvar film lett, még is mintha az Asszonyok a teljes idegösszeomlás szélén című filmjét kerülné meg a rendező...Ha akarnám se tudnám lehúzni a Julietát, igazi almodóvaros megközelítése az életnek, a "szokásos" képi megoldásaival drámai fokozással és mesterien játszik az idősíkokkal, mégis érezhetően visszafogott lett a film. Aki még csak most szeretne ismerkedni a mester alkotásaival azoknak ideális belépő film. Én pedig várok tovább Peedro! Egy ideig kihúzom most ezzel...

Nincsenek megjegyzések: