Felrobbant a social media a hírtől, miszerint a románok betiltották a Csiki sört. A terméket gyártó cég ezt a hírt egy igen szerencsétlen képpel illusztrálva még fizetett hirdetéssel is terjeszti. Nem telt bele egy nap és magyar emberek tömege tette ki szimbolikusan a táblát a nyakába (ez a majomkampány a mártír halált szenvedett sárli-ebdósok óta dívik).
Szóval embertömegek azonosulnak egy söripari termékkel és nem veszik észre, hogy nemzeti érzelmeiket kihasználva marketingel egy jónak közel sem mondható sört gyártó üzleti csoport. Igen! A Csiki sör, majdnem olyan szar, mint a Heineken, azt sugallják, hogy házi sör (kézműves, minőségi stb.) és a székely nép ősi itala, aki nem szereti az egyenesen magyarellenes.
Ez a sörös marketing hisztéria alattomosabban rombol mint a ceausescu féle falurombolás és nem csak azért mert egy ipari húgyról elhiteti, hogy minőségi sör....
Ha komolyan gondolnák bizonyos magyarkodó és székely körök az önrendelkezést akkor nem a fidesz-típusú (jól jövedelmező) pótcselekvéses marketinggel foglalkoznának, hanem kivívnák az autonómiát és a sörgyártásukba nem pofázhatna bele a román hatalom.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése