2018. február 20., kedd

TISZTA PECA


Éveket pazaroltam el horgászat nélkül, miközben horgász témájú mozgóképes anyagokat készítettem. Hosszú idő után mégis eljutottam pár olyan vízre ahol annak idején fantasztikus halfogásokban volt részem és elkezdtem lejárni a Dunára ami számomra egy teljesen új világ.


Azt tapasztaltam, hogy kiestem a formából. Régebben játszi könnyedséggel fogtam a halat, addig most nehézségek árán. A TV-s produkcióimhoz pedig elengedhetetlen a halfogás. Tavaly sikerült kilépnem a csapdából. Inkább horgászni jártam és hagytam a kamerás embereket a francba, mindegy mit szeretnék láttatni...  ha nem veszi fel az se baj. Az se ha nincs stáb, találok valami gerilla megoldást a mozgóképre... vagy  ha nem még jobb, mert akkor csakis a horgászat van! 
Majd száz napot sikerült horgászattal töltenem! És jött a hal! Beindultak a régi reflexek.


Finoman fogalmazva nem vagyok tehetős, távolabbi horgászhelyre önerőből nem tudok eljutni, így adva lett a Duna. Barátságokat és sok örömteli horgászatot sodort az életembe. Aztán ott van Karcsi a aki a fantasztikus Fekete víz holtág atyja, meg Borbáth Balázs életműdíjas balatoni horgász, meg a Raffica Teames jachtos barátom és az aligai csapat. Miki(k) a Tiszánál és Tisza tónál, Feri Szlovákiában...  és régebbről ott vannak bosnyák, cseh és lengyel barátaim ők szállással étellel, csónakkal segítik munkám és szívesen látnak barátként horgászni is . Mindezek mellett még az odautazás, a napijegy is  problémát jelent... Sajnos így megy ez, viszonozni csak köszönettel tudom, ha műsort készítek, próbálom jó hírüket vinni. 
Ez a felállás csak baráti alapon történik! Próbáltam reklám fejében is, de sajnos személyiségemből fakadóan ez nem működik. 


Kicsit eltértem a témától, hisz csak arról akartam írni, milyen jó, hogy visszataláltam a "tiszta" horgászathoz. Remélem ebben az évben is lesz legalább 100 "tiszta horgásznap"om. Ezúttal mondok köszönetet a Duna két vízkezelőjének, a FŐHESZnek és a HOFESZnek hogy éves jeggyel segítenek! 


Nincsenek megjegyzések: