2018. március 1., csütörtök

Nem tudjátok, hol lehet leadni a Kétfarkúakra a kopogtató cédulát?



Kampány időszak van. Az amúgy is politikai sokkban (állandó készültségi helyzet) van az ország. 

Kevesen tudják rólam, hogy a (debreceni) FiDeSz és az MDF alapító tagja voltam – hősies antikommunista akcióimat nem sorolom (Duna kör, Magyar Október Párt). Miután végig vittem 18 évesen Bertha Zoltán akkori SzDSz-es parlamenti képviselő kampányát, kiléptem a politikából (1990). Rájöttem, hogy becsapás volt a rendszerváltás és nem akartam a Soros Alapítvány ösztöndíjasaként pozíciókat nyerni –ezúton is üdvözlöm és gratulálok egykori bajtársaim sikereihez, milliárdjaihoz!

Ezt csak azért írtam le, hogy ne legyen olyan meglepő, ha néha(!) társadalmi kérdésekben netán odáig merészkedem, hogy leírom a véleményem. A véleményem! Nem pártok mellett, nem korteskedve, nem megbízásból , nem furmányos cselszövésből, nem pozícióért. A saját személyes blogomon vagy a privát fészbuk oldalamon. Nem összekeverve a munkámmal és nem összekeverve azokon a média felületeken ahol a munkám révén vagyok jelen.
Szeretném megjegyezni, hogy Magyarország szabad ország, ahol azért nem érhet egy állampolgárt se hátrány, ha leírja a véleményét. Elképzelhetetlennek tartom egy szabad országban, hogy politikai hitvallást vagy netán párthűségről kellene tanúbizonyságot tenni baráti közösségében, sport vagy szabadidős egyesületében netán munkahelyén. Néhányan próbálnak velem ilyesmit érzékeltetni elhitetni, ilyennel még nem találkoztam. Egyébként, szabad időmben akármelyik pártnak is segíthetnék, ne adj Isten még tagja is lehetnék (ha meggárgyultam volna).


Arra kérem azokat, akik megtisztelő figyelmükkel magánszférámat is követik, hogy ne várjanak el tőlem semmilyen (párt)politikai lojalitást és ha szabad kérnem, kivált ne társítsanak propagandát, politikai, hatalmi és még gazdasági, üzleti érdekeket sem képernyős megjelenéseimhez! A munkám, hivatásom szent és sérthetetlen!

Aktuális véleményem pedig az, hogy ezt a testvérháborút ami most zajlik humorral lehet feloldani. Szerintem szarrá lesz hackelve a választás (nem biztos, hogy baj).

Nem tudjátok, hol lehet leadni a Kétfarkúakra a kopogtató cédulát? :-D :-D :-D 

Ezen meg ma dobtam le a láncot :-D :-D :

Nincsenek megjegyzések: