2018. március 24., szombat

SIKER! és köszönet __ #pupafilmfest

Megtörtént az ami még nem volt: horgászfilm premier előtti vetítése. A REAL & WILD filmemmel történt meg és elfogultság nélkül mondhatom, hogy óriási SIKER volt ( #pupafilms , #pupafilmfest)
A filmről már annyit írtam, hogy akár a könyökünkön jöhet ki, inkább csak magáról az eseményről szólok pár mondatban. A fővárostól 25 km-re Érden egy eldugott kis sörözőben zajlott az esemény, 50-60 fő részt vételével. A legmesszebbről a határ horvát oldaláról érkeztek, voltak akik Pilisvörösvárról utaztak sofőrt fogadva mivel a CSEHvegő 5 csapolt és több mint húsz fajta üveges cseh sörét nem lehet figyelmen kívül hagyni. Természetesen jöttek a fővárosból és helyből is.

A #dunaihorgaszok ra elég nehéz volt számolni a szervezésben, a technikai feladatok megoldását elodázta a napi szintű dunai horgászat. A lényeg, hogy a vetítés kezdetére lett projektoros kép és összetákolt hang is.

Magamutogató vagyok, de nem szeretek sztárként lubickolni és sokszor kellemetlen amikor szembesülök a rajongókkal. Nem vagyok odáig magamért és nagyon kellemetlen érzés amikor ismeretlen emberek elragadtatással közelítenek felém -mai napig nehezen kezelem az ilyen helyzeteket. A söröknek és a dunai horgászok általános mentalitásának köszönhetően ezúttal nem teremtődött  kínos szitu. Mióta lejárok a Dunára érzem, hogy egy vagyok velük, egy közülük.

Mint alkotónak fontosak a visszajelzések. A neten leírt kritikák általában átgondolt vélemények, koncepciózusak. A vetítés alatt tapasztalt reakciók viszont minden kinccsel felérő őszinte megnyilvánulok, amiből akadt bőven. Egyszer már írtam, hogy filmjeimben apró utalásokat teszek és különféle filmes eszközökkel próbálok üzeneteket megfogalmazni. Nagyon elégedett vagyok, úgy látom sikerrel teszem. Vártam azokat a pillanatokat és a nézők reakciója egyszer sem maradt el. Nagyon elégedett vagyok, úgy érzem sikerül megcsinálnom azt, amit rendezőként célul tűzök ki.

Vastapssal zárult a vetítés. Nagyobb és őszintébb sikernek érzem, mint a filmfesztiválos elismeréseim. Elhabogtam, hogy ez csapat munka volt és a film főszereplőjét Jakuza Kálmánt állítottam ki a reflektorba, nehéz tűrni azt a szeretetet és köszönetet mi felénk a film készítői felé áradt.

Utána sokan jöttek még hozzám  és csak ámultam, hogy mennyire képben vannak az emberek a média helyzettel, a viszontagságos lehetőségekkel és meglepődtem mennyire ki vannak éhezve az őszinte filmekre, tévés produkciókra. Óriási igény van újfajta, őszinte és közvetlen horgász videókra, tv-s produkciókra és igényes filmekre. A régebben elkövetett munkáim is szóba kerültek, de onnantól kezdve inkább a jó cseh sörnek tudom be a méltatásokat.

Ez a közönség találkozóvá vált filmvetítés meggyőzött rendezői utam helyes irányáról és köszönetképpen elindítok egy igen komoly projektet! Részletek kicsit később.






Nincsenek megjegyzések: