2019. október 14., hétfő

Mi van velem? - Önkormányzati választás után



Tavaly mikor a hódmezővásárhelyi választásról annyit merészeltem írni, hogy elpicsázták a Fideszt, felháborodott levelet írt az akkori munkahelyem ügyvezetőjének a hazánk egyik legnagyobb társadalmi’ szervezetének magas beosztású vezetője. Akkor megtapasztaltam, hogy milyen a mi kis demokráciánk -mondjuk nem voltak illúzióim.

Persze, hogy nem fogom be a pofám. Főleg szaros havi 200 000 Ft-ért -mondjuk a többszöröséért se tenném meg (a változást csak ezzel a magatartással lehet előidézni és akkor is vállalom, ha utána pont azok dobnak akiknek megköszönni kellene). Ezt csak azért írom előzményként, nehogy alamuszi szélkakasnak tűnjek mikor örömmel írom le megint, hogy ELPICSÁZTÁK A FIDESZT.

Tényleg örülök, hogy léket kapott a fiatal demokraták szövetsége (tudom, alapítója voltam), viszont aggaszt, hogy a rendszer (NER) meg se rendül. Ahol szavazással legitimálják, megbízza a nép azokat a szocikat akik kábszerezés közben elismerően elemzik a rendszer korrupciós ismérveit (hülye az az önkormányzati tag aki 100 milliót nem vág zsebre évente) ahol egy megyeszékhelyi város #kokainkeresztény  kurzusát hosszabbítják meg egy szaftos korrupciós és szexbotrány után, ahol a miniszterelnök annyira sunyi, hogy majd csak az eredmények után ígér ez ügyben nyilatkozatot, nem pedig azonnal lelépteti Borkait, ott virul a rendszer.  És nem értik az emberek, hogy mi a baj ezzel? Hát csak annyi, hogy ennek az orbáni magatartásnak az a jelentése, hogy csak a hatalom, a pénz számít. Előrébb való, mint a tisztesség a saját (keresztényi)ELVEIK. Ez tényleg #kokainkeresztény ség. És már azt sem lehet mondani, hogy Kádá… izé Orbán elvtárs ha tudna róla bezzeg…. jegyzem meg, Tarlós volt az egyetlen a narancsosok közül aki gerinces volt. El is bukott (most jöhet helyette a kisebbik rossz a gerinctelen átváltozó művész).

Kiváncsi vagyok milyen elszámoltatás lesz itt a polgármester cserékkel! tartok tőle; semmilyen. Nem fogják bilincsben elvinni az Eliosos, TAOs, korrupt rohadékokat. Mit fognak tenni? Biztos megvalósítják azokat a (marketing)igéret   halmokat amiket tettek a voksokért a kampányban…
Szűkebb hazámban Érden őszintén örülök, hogy nyert Csőzik, de megjegyzem ezúttal is előre pofáztam, leírtam aggályaimat a programjával kapcsolatban, különösen a Duna partot és a horgászéletet érintve. (Úgy gondolom ezekben a témákban számít a véleményem. Nem beképzeltségből mondom, hanem abból kiindulva, hogy ebben Szári Zsolt a Balaton ura erősített meg, mikor dühtől habzó szájjal bizonyos körök érdekeit veszélyeztető cikket írtam (itt a blogomon, még nem is a TV nyilvánosságban – ahol egyébként nem politizáltam). Visszatérve az új érdi vezetésre, azt is el kell mondjam, hogy előre megfogalmazott aggályaimra kulturált, konstruktív válaszokat kaptam tőlük a kampányban. Szóval eljött az idő, hogy tapasztalatommal, ötleteimmel és konstruktív kritikáimmal pozitívan álljak hozzájuk. Én szeretném a legjobban ha ez a harminc éves átok megtörne végre és ahogy Puzsér megfogalmazta ÜGYEK MENTÉN tennénk.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

A "kokainkeresztény" nagyon jó (és találó) szöveg. Ha Te találtad ki, akkor védesd le! És sok helyre kiírhatnád :)

pupa írta...

Puzsér meghatározása (mar evekkel ezelottrol) Pupa