2020. január 10., péntek

Válasz egy fenyegető "jótanácsra" a fészbukról


A teljes szöveg.

Szári Zsolt vezető beosztású, hatalommal bíró ember a hazai horgászatban. Pár éve megszakítottam vele a kapcsolatot, mert
megnyilvánulásaim alkalmával inkább a személyemmel foglakozik, ezért ha lehet kerülöm de ezúttal a tartalmi összemosások miatt, itt a privát oldalamon reagálok az ő profilja alatt megjelentekre, amit egy messenger üzenetben küldtek meg, két kép formájában.
A jegyzetem alatt válaszoltam kommentjére (amit én fenyegetésnek éreztem) majd a következő válaszát a fészbuk elrejtett bejegyzéssel hozta. Láthatóvá akartam tenni de nem szándékosan töröltem és ezzel együtt ki is tiltottam az oldalról. Megnéztem nincs a tiltott emberek és oldalak listáján, tovább ezzel és a posztjának (személyes vonatkozású) első két harmadával nem foglalkozom.
Igen a fogyasztói társadalom természetéből vezetem le az a jövőképet amit a jegyzetemben vázoltam. Arról írok, hogy mára ez a fogyasztói szemlélet uralja a hazai horgászéletet is. Szári Zsolt úgy véli, hogy én is a horgászatot profitorientáltá tevő iparágból igyekszek élni. Ő is nagyon jól tudja, hogy soha nem voltam reklám-ember és éppen a makacs ellenszegülésemnek, a pénzéhes hülyítések kimondása miatt búcsúztam a TV-től.
Nem halmozok, nem harácsolok, tudatosan nem vagyok "fogyasztó". Most takarítást végzek kb. annyi éhbérért, mint a TV-nél voltam, igaz, ebből nem is lehet dőzsölni...
Nem helikopteres segítséggel vadászunk rénszarvast Skandináviában, az elektromos gasztro hajóval se az északi tengerekre megyünk részegeskedni lapos hal horgászat gyanánt, hanem hazai borokat szeretnénk párosítani jó halakkal a Balatonnál, kulturális beágyazottsággal, tartalommal. Nem hiszem, hogy pont ez lenne a "vizet prédikál és bort iszik" tipikus esete. De ha igen akkor sem változtat azon, hogy pénzéhes és oligarchikus osztatúvá válik a horgásztársadalom.
Szári Zsolt téved: ezt a rendszert megvetem, nem kívánom kiszolgálni még ha azt gondolnám, hogy csak általuk lehet megélni a horgászatból akkor sem.
Szári Zsolt tévesen gondolja, hogy megváltozott bennem valami a horgászathoz és horgászokhoz való viszonyban.Nem én változtam. Azt kikérem magamnak, hogy a horgászat ellen lennék! Leírtam milyen folyamatok, változások vannak ha nagyon akarja kiolvashatja, hogy azok ellen vagyok. Ismerős gondolatmenet de hibás ha a vezetők akaratával, nézeteivel azonosítanánk a horgászatot.
Őszintén sajnálom, hogy tartalmi discurzust szinte lehetetlen folytatni. Amint egy vélemény megjelenik azon nyomban személyeskedesig fajuló bunkózás, tanácsnak álcázott fenyegetés a reakció.

Nincsenek megjegyzések: