2020. november 16., hétfő

KIHALÓBAN DE MÉLTÓSÁGGAL



 a blogolás, legalábbis a hazai horgászatban. A Díj amit alapítottam még ÉL! Mint egy éve is mondtam: jelzőfény. 
Vigyázzatok rá! Köszönöm!
A 2020-as díjazott : Mosoni Horgász
Vannak akik nem állnak be a sorba. Se üzleti se közönség kiszolgálási szempontok nem játszanak szerepet megnyílvánulásaikban. Tudják jól, hogy ha a közönség egyenirányított igénytelenségére játszanának akkor elveszne az érték és a tartalom (ez jól látható a televíziós műsorokban). 
Filmes próbálkozásaimmal én is így voltam ezzel. Szerették, megérte a sok gyötrelem és harc. Ennek a csúcspontja a REAL & WILD volt, ami a legőszintébb és valóságba hatoló amatőr alkotás volt. Innentől kezdve meg voltak számolva a TV-s napjaim, nem alkudtam, azt mondtam, ha nem tetszik bele lehet tekerni vagy elkapcsolni. Nem volt üzleti érdek, naturális tiszta KÖZLÉS volt, valami olyan amire ma már csak a horgász blogokon van lehetőség  mivel a filmes megoldások költségei az egekben vannak.
Ezért becsüljük meg azokat akik tollat ragadnak és még állnak a vártán, mert ha ők eltünnek, végleg a talmi és a szenny borítja majd a pénzuralta hazai horgászati kultúrát.

2 megjegyzés:

Mosoni horgász írta...

Köszönöm!

Unknown írta...

Kedves Puppa!!

Örömmel olvasom a bevezetésed!!Te igy lettél NAGY ember,horgász! És aki csak igy tudja igazából képviselni a horgászati kultúrát,a természetet!!Ha mellőzöd azt a szenyt ami sajnos ami folyik itt akár hivatalos publikáltak között is!!messze menőleg ki vannak azok rekesztve teljesen akik nem tudnak és nem is játszanak szerepet az igénytelenségnek!csak igy mint Mosonihorgász is és többiek amit publikálnak!!Ami tényleg az a horgászati és valós kúltura amiből tud az ember meriteni akár tudást vagy szeretetet a horgászat felé!!Igazi taniskola az olyanoknak akik kezdők,vagy akár haladó és rutinos horgászoknak!!Mivel azt mondja a fáma,hogy két emberöltöny is kevés hozzá,hogy valaki elmondja magáról azt,hogy profi!!És most én az olvasók előtt is elnézést kérek tőled ha annó, és sokszor negativan álltam a publikálásodhoz!!Kivánok neked kitartást!!És folytatod ezt amit magadnak céltudatosságot felálitottál!!

Üdv!!!Fenyvesi Lajos