2022. május 31., kedd

Újabb With Pupa forgatás, Újabb kemény menet és hardcore peca

Fészbukos jegyzet 2018 május

Akárhogy csűröm-csavarom csak ez vagyok én; hegyre járó völgybe szálló operatőrnyúzó kegyetlen akarnok, aki nem foglakozik a kollégája nyafogásával… és jól teszem! Mert ha nem így tennék akkor azok a csodás helyek a természet szépsége és az a nehezen megragadható és átadható élmény nem kerülne a képernyőre.

Legutóbbi horgásztúrám a Káposztafalvi karsztba vezetett a Száraz patak völgyébe. A hajnali indulás lehetővé tette, hogy dél előtt nekivágjak a túlsúlyos nyafka operatőrrel az inkább koordinációt és kitartást kívánó túrának, mint sem izom munkát kívánó mászásnak.

Igaz, nem veszélytelen, de a látvány mindent kárpótol.

Úton a Szepesi vár felé egy gejzírre és egy érdekes kálváriára bukkantunk

A Szepesi vár meghódítására már tényleg nem maradt erőnk...

Lentről körbe utazva is lehengerlő a vár megjelenése.

Másnap pihentetés képen a Dedinky tározó vizén ringatóztunk, hogy el tudjak csípni néhány igen erős szivárványos pisztrángot.

A horgászatokról igazán nincsenek képeim, de minek is, hisz filmen látható lesz majd a F&H Channelen, addig érjétek be a természeti képekkel na jó itt egy kis horgászós film a vidékről:

https://www.youtube.com/embed/zbqXXMAw1a0

A pihenőnap után a Márkusfalvi kastéllyal kezdtünk, hogy utána esőben ázva, állva a Hernád felső folyásában úsztassak. a domolykók helyett inkább a sebes pisztrángok néztek be pár pillanatra.

Az ilyen képekért képes vagyok a fékbe taposni. Órát is elnéztem volna őket...

A Hernád kanyonjában nem éppen volt ideálís a víz, de még így is örültem az apró pérnek

Zárás képpen rendesen behalaztam a Dobsina tározón, majd hazafelé úsztattam kicsit a Sajón…

Nincsenek megjegyzések: