2022. május 15., vasárnap

Horgászat Palócországban

Fészbukos jegyzet 2018 Május

Instagram #pupafishing #pupafilms

Azzal kezdtem András barátommal, hogy keményen odavágtam neki a tutit. A horgászfilm készítés nem szórakozás. Ennek ellenére vállalta az össz-vissz’ 2 fő stábot és vendégként fogadott.




Nem is merem reklámozni azt a kisüzemi sörfőzdét itt a jó palócoknál ami a forróság elleni védőitalnak számító ellátmányt biztosította. Az igazán komfortos szállást és további ellátást is Andrásnak valamint a ludányhalászi Öregpotyka HE-nek köszönhettük.



Nem csak Öregpotykáék vizein horgásztunk ám, természetesen az Ipolyon is úsztattam egy keveset, bár nem erőltettem túl a tilalmi idők miatt, úgyhogy domolykók és paducok helyett a holtágak és környező bányatavak kárászaira és pontyaira vadásztam. Mikor kiló körüli vörösszárnyúkat pillantottam meg természetesen a feeder botokat úgy hagytam ott mint szent Pál az oláhokat.



Egyébként ismét minden hangszeren játszottam. A tonkin avon botot még letett-botos pecára is befogtam ami igen drámai következményekkel járt, de minden jó ha a vége jó… picker és feeder is bevetésre került és az elmaradhatatlan pávatoll úszós tavi horgászat. ismételten old school életérzéssel teli film lesz.



Operatőröm bánatára, Travel With Pupa film lévén és személyes érdeklődésem miatt sem maradhatott el a kulturális barangolás sem és a természeti értékek sorba vétele sem. De részletesen majd csak a duplafilmben a Fishing & Hunting TV-ben.

https://www.instagram.com/pupafishing/  |  https://pupafishing.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések: