2016. október 19., szerda

ÉRTÉKHORDOZÓ HORGÁSZAT, FILM, ÉS CSAK AZÉRT IS!

Többször is panaszkodtam írtam már arról, milyen nehéz a profitorientált tévézéssel összeegyeztetni azt a fajta filmezést amit én próbálok nyújtani.

"Szervusz Balázs!! Csak gratulálni szeretnék a természetjárós filmjeidhez!!!Verhetetlen vagy!!!! Egyszerűen nem találkoztam ilyen nyugalmat árasztó filmekkel képekkel és ízléssel amit képviselsz!!!rengeteg alkalommal amikor totál tré kedvem volt és épp megláttam a műsorod és csak átadtam magam a totál harmóniáig!!!!nem akarom ,h vödrözősnek gondolj vagy ,h bármit akarok.. :)))) de figyelj elképesztően tisztellek!!!!!Üdv! "

Sokszor keseredett vagyok, de mikor ilyen üzeneteket kapok és mikor olyan nézők, hölgyek keresnek horgász szakkiállításon akik nem is horgászok, olyankor (azon felül, hogy elhiszem, hogy a jelenleginél érdemesebb felületen kellene megjelennem) újra erőre kapok és próbálom csak azért is a saját filmes utamat járni.

Mostanában elég gyéren adják a With Pupa részeit ... Amennyiben nem túl erős kérés; írjátok mg a véleményeteket az F&H-nak és követeljétek ki az értékes filmeket!  cím: info@fishingandhuntingtv.com  
facebookon, üzenetben  vagy akár commentben: https://www.facebook.com/FnHhun 

Nincsenek megjegyzések: