2011. július 25., hétfő

A JÓ, A SZÉP ÉS A CSÚF

  Szeretem az édességeket, de mégsem vagyok valami nagy desszertes. Nyáron sokszor gyümölccsel zárom a menü sort, elrontani is nehéz. A gyümölcsökkel sokat lehet játszani, keverni őket, különböző habokat adhatunk hozzájuk, mixelhetjük kedvünkre és kísérletezhetünk még fűszerezéssel is.
Néha simán csak, valami muskotályos zabaionét adok hozzá.
Legutóbb  csokoládét -A CSÚF- főztem (maradék csokikból, kakaóporból és vajból), keményre dermesztettem és a -JÓ- sárgadinnye-menta örök pároshoz adtam, -A SZÉP- málnával  és barna nádcukorral.
Ájulás, milyen finom volt, jéghidegen, édesen, mentásan, kevés keserűcsoki ízzel.

2 megjegyzés:

Gabojsza írta...

És ott van a bejegyzés a középsávban!:-)))

pupa írta...

Köszönöm!!!Hálás vagyok.

az olvasóknak : http://gasztro.blog.hu/
erről a nagyszerű gyűjtő blogról van szó.